功課沒做...=口=
......但有心情翻起game的dlc來...
主要就是關於selvaria的dlc3 撃て!セルベリアと共に

在ガリア残存部隊掃討戦後的形容十分好.....
根本就是carl對selvaria的內心示愛好嘛.............
selvaria你看! 你背後有一個比黑心王子深情千百萬倍的人好嘛T_T

I never told the general. I couldn't.

I wanted to tell her she was the reason I became a scout. So I could join her up at the front lines, to keep fighting at her side.

If a rank-and-file grunt like me could help ease her loneliness, even just for a time, that'd be enough for me.

I knew I could die. I knew the risk. But I also knew that this was what I wanted.

And I've never regretted it. Whenever that final day comes, I want to have spent every one before it with her. My place is there, fighting for her.

超白爛小翻譯:

不過,我沒有告訴她。

大佐她就是我轉科為偵察兵的原因。這樣我就可以在前線跟她一起戰鬥了。

如果像我這樣的一個人可以紓解她的孤獨,哪怕只是一小段時間,已經十分足夠了。

我知道我可能會死。我知道會有危險。但我知道這就是我想要的。

我不會後悔。無論那天什麼時候到來,我也想要比任何一個人更靠近她。這就是我的位置,為她而戰鬥。



(9:30左右開始)


arrow
arrow
    文章標籤
    戰場女武神
    全站熱搜

    abyss13 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()